poniedziałek, 30 maja 2011

Szewc bez butów...nie musi chodzić :)

Wszystko, co przed chwilą tutaj naskrobałam, nagle zniknęło. Wrrrrr.... Nie chce mi się po raz kolejny rozpisywać, więc będzie w skrócie. Tuż przed weselem tworzyłam na szybko kolczyki. Kolorystyka musiała być taka a jedyny kamień jaki miałam w tych barwach to ten koral. Jak na ograniczenia czasowe i materiałowe to i tak wyszło nieźle.Ale spostrzegawcze oczy i tak coś znajdą :)

P.S.Nadal nie mogę dodawać komentarzy...buuuuu...nawet na cudne Candy nie mogłam się zapisać...:(


A tutaj coś dla tych, którzy mają kłopoty z oceną realnej wielkości kolczyków. Zdjęcie kiepskie ale skorzystałam, że mogę te kolce ubrac (bo moje) i tak je pokazać. 



Materiały: koral, turkus czerwony, hematyt, sutasz, srebro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)