wtorek, 20 grudnia 2011

Candy !!!

Witam wszystkich podchytujących mojego bloga. Jest Was coraz więcej, a Wasze komentarze sprawiają mi ogromną przyjemność. Miło jest znajdować u innych potwierdzenie tego, że to co robię ma sens i może się podobać. Gorąco Wam dziękuję a w ramach tych podziękowań zapraszam na Candy :) Losować będę 2 osóbki, które otrzymają odemnie przesyłki. Pierwszy prezencik to paczka scrapbookingowych przydasiów, drugi to biżuteria - niespodzianka. W związku z tym proszę aby zgłaszając się napisać od razu jaki element biżuterii najbardziej by Was ucieszył - a jeśli któraś z moich prac szczególnie przypadła Wam do gustu to po prostu wskażcie która. Może szczęśliwa wylosowanka dostanie odemnie właśnie to, co się jej podobało a może coś, co wspólnie wymyslimy :)

Zasady Candy - właściwie tylko dwie:
1.Wpisujecie się pod tym postem pozostawiając namiary na swojego bloga lub (jeśli go nie macie) facebooka, gdzie znajdzie się informacja o moim candy. Jeśli nie masz ani bloga ani facebooka zostaw adres maila :)
2.Umieszczacie informacje o Candy na blogu lub facebooku i...czekacie :)

Nie wprowadzam żadnych ograniczeń - każdy jest mile widziany :)

346 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?
    Cukieraski takie , że dech zapiera :) to nęci to kusi :)
    Tworzysz tak piękne cuda, że jeśli szczęście do mnie się uśmiechnie to zapisuję się na sutasz :)
    A jeśli się uda to wtedy coś wybiorę:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no w końcu! nawet sobie wczoraj pomyśłałam, że czan na candy...
    przydasie scrapowej na pewno się przydadzą, a z Twoich prac to taki wisior szaro -czarno-pomarańczowy- jakby Twój znak firmowy- byłby moim marzeniem. Ponieważ sama się zajmuję troszkę sutaszem powiesiłabym sobie za szkłem podziwiając niedościgły wzór równego szycia sutaszu...
    Już zamieszcam banerek.
    pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisuję się szybciutko i powiem tylko tyle, że ucieszy mnie każde cudeńko przez Ciebie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, co za radość brać udział w Twoim candy. Cudownie będzie myśleć, że turkusowo pomarańczowe sutaszki mogą być moje... ech!
    Cudeńka!!! Pozdrawiam serdecznie;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z przyjemnością się zapisuję, Twoje prace są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gdybym się nie zapisała to była by strata! ;) Więc niesmiało staję w kolejce :) Wisior od ciebie to byłby hit nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh..żeby tak mieć te śliczne turkusowo-pomarańczowe kolczyki które ostatnio zrobiłaś. Marzenie:) Ale skoro dajesz szanse pomarzyć to i ja się dopisuje z nadzieja, że szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sutaszowe kolczyki od Ciebie, to byłby cudowny prezent! Zatem zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu się nie zapisać na takie cuda? Trafiłam do Pani niedawno co niezmiernie mnie cieszy:) Fajnie by było mieć jakieś kolczyki bądź wisior zrobione tak profesjonalną ręką:) Co do kolorystyki, każdą przyjmę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez się ustawię w kolejce a jak szczęście się do mnie uśmiechnie to napewno usmiechnęłam bym się po wisior sutaszowy :-)
    pozdrawiam i zapraszam na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby tak spełniło się marzenie, o sutaszowej biżuterii od Ciebie... gdyby... to kompletnie na razie nie wiem co miałoby to być... dla mnie każda rzecz jaką wykonałaś to cymesik. Ale gdyby kolczyki... to nawet uszy sobie dam przekłuć!!!
    Zapraszam do siebie
    http://paverpolart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisuję się z nadzieją na jakąż broszę lub wisior Twojej produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o wisiorze w twoim wykonaniu, więc zgłaszam się do zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się w nadziei na kolczyki, np. pomarańczowe z turkusem, nie pogardziłabym też przydasiami: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anetko ustawiam się w kolejce po jakiegoś biżuta, który wyjdzie spod Twoich zdolnych łapek... kolczyki lub bransoletka:) a że szczęścia nie mam w candy na razie nie będę zapeszała, bo każda z Twoich prac jest wyjątkowa;) adres bloga: http://agnesbizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria, na nic nie można się zdecydować gdyż wszystko kusi i prosi o przygarnięcie :)
    W razie wygranej bardzo chciałbym dostać tę bransoletkę http://tomiwduszygra.blogspot.com/2011/06/bransoletka-w-szarosciach.html

    Jest przepiękna :)

    Info o Candy w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chętnie wezmę udział w zabawie. Przydasie zawsze się przydadzą... a jeśli chodzi o Twój sutasz, to z każdego drobiazgu byłabym zadowolona, z wyjątkiem kolczyków, ponieważ nie mam przekłutych uszu, a klipsów nie nosze. Bransoletka, wisior lub pierścionek - wszystko jedno, i tak byłoby piękne. :)

    Informacja na moim blogu, w pasku bocznym.

    Wesołych Świąt! :)

    http://yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdyby tak do mnie się szczęście uśmiechnęło...? spróbuję mi dopomóc wstawiając się w kolejce ;) Każdy drobiazg od Ciebie by mnie ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj i ja się zapiszę. Mojego bloga można zobaczyć tu: http://szufladazrelaksem.blogspot.com/
    Ja zapisuje się na przydasie z racji mojego karteczkowego hobby, ale gdyby ktoś mnie uprzedził to bardzo podobają mi się te czerwone kolczyki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce, bo przydasie cudne.Spotkać mnie można tutaj
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    Z biżuterii wszystko oprócz kolczyków i najlepiej w czerwieni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie dołączę do zabawy.
    Informacja o candy jest u mnie na blogu na podstronie "Candy i konkursy"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią ustawiam się po takie śliczności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej biżuterii, jak zobaczyłam info o candy strasznie się ucieszyłam:) z dumą będe nosić biżuterię od Ciebie, jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie :) szczególnie podobają mi się kolczyki, uwielbiam morską zieleń i fiolet, pozdrawiam
    http://diaro-dorotajarosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. banerek dodany :) zapraszam także na candy u siebie :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne rzeczy tworzysz:)zapisuje sie z mila checia na przydasie.zapraszam do siebie
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

    pozdrawiam swiatecznie przepraszam za pismo ale mam reke w szynie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodkości.. zgłaszam się i ja ;) www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu przypadkiem i bardzo się cieszę, cuda tworzysz, pozwolisz, ze dopisze się do Candy i pozostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyłączam się do kolejki pełna uznania dla Twoich sutaszowych wyrobów:) Achh zdobyć taką bransoletkę;) Zapraszam też serdecznie na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No i ja też chcę! I biżutki i przydasie. Zachłanna bom jestem na słodkości takie. A ze na blog ten tylko-tylko trafiłam, to nie wiem jeszcze, co mi się spodoba najbardziej. Ale lubię kolorystykę ekru-beż-brąz. Ale na pewno była bym rada wszystkiemu.
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  31. Sutasz jest nieziemski! Staję w kolejce i waham się między kolczykami a zawieszką.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też chętnie stanę w kolejce;) Hmm ostatnio bardzo lubię bransoletki więc chyba po nią się zapiszę:)
    Wesołych Świąt!
    http://takiemojewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne sutaszki ;) i super candy;)
    Z przyjemnością dołączam do kolejeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuje sie grzecznie i zapraszam serdecznie na moje candy !
    alina-lifeafter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne candy, i ja grzecznie zapisuje się do kolejeczki po szczęście :) e-mail: lenka111@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne candy bo cudne rzeczy
    szczegolnie urzeka wisior z jaspisem w tonacji brązów i bezy i kolczyki tez
    cudne

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne rzeczy tworzysz - marzył by mi się wisior od Ciebie lub brocha :)
    http://mojebiurko.blogspot.com/
    Zapraszam tez na Karnawałowe Candy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję do kolejki :) po cudeńka :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne te Twoje kompletu sutaszowe :) z przyjemnością zapisuję się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się! Piękne kolczyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. baner na blogu juz jest ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. WItam serdecznie, ja się chętnie zapiszę :) Banerek zamieściłam na swoim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie również wezmę udział, bo kusisz słodkościami skutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. I jak tu się nie skusić na słodkości jak takie cudowne? Pozdrawiam serdecznie Sylwia
    www.dekupazoweuroczysko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuję się :)
    www.justynka-scrapuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja się zgłaszam :) Od dawna marzy mi się zostanie posiadaczką biżuta sutaszowego, a nuż tym razem się uda :) A preferuję kolczyki :P

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja staję w kolejce po te cuda :)
    Scrapbookingowe przydasie bardzo się przydadzą, bo już od jakiegoś czasu myślę, żeby popróbować w tym swoich sił :)
    A co do biżuterii... to jest niesamowita, szczególnie czerwono-czarna bransoletka sutaszowa. Sama robię biżuterię sutasz, ale jakoś bransoletki mi nie idą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie cuda, żal by przegapić taką zabawę. Ustawiam sie w kolejce. Sutasz to cuda których nie potrafię stworzyć (szczególnie kolczyki) ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też się ustawiam w kolejce chociaż zajrzałam przez przypadek.Ciekawie wygląda ta biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  50. delikatna przywieszka, to coś o czym marzę. Może spełni się ono za Twoją przyczyną? Byłoby cudowne, no nic... pora czekac.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana, jestem niepoprawną fanką Twojej biżuterii i perfekcji z jaką ją tworzysz...dlatego candy u Ciebie...hm...czysta radość:)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne cukierasy, grzechem byłoby nie stanąć w kolejce do nich ;) scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam
    Sliczne candy z przyjemnoscia wezme w nim udzial:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja sie zapisuje!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i ja :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam
    Trojanda

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pora zacząć nowy rok paczką przydasiów! ;)

    www.krymaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się:)Jakieś sutaszowe kolczyki by mnie uradowały:)
    Zapraszam na moje candy:)
    http://martyna-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Trudno się nie zapisać na takie cudne candy. Przydasi nigdy za wiele, a z sutaszu nie posiadam jeszcze nic, i tylko wirtualnie oglądam dzieła robione tą techniką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się po wisior
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ah, to ogromna przyjemność zapisać sie na Twoje candy - to są normalnie sutaszowe dzieła sztuki:-)
    http://kamoskafantasyproduction.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie się zapisuję :) Przydasie są świetne, a biżuteria, którą tworzysz przepiękna! Najbardziej przydałby mi się jakiś wisior :)
    Pozdrawiam!
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Niespodziewankę poproszę! :):)
    http://lauraandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ile roznych przydasie chetnie bym je przygarnela :) z przyjemnoscia staje w kolejce mam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne candy,
    zapisuję się a Twoja biżuteria każda jest niepowtarzalna i przepiekna.
    Zapraszam również do siebie na candy
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystko takie piękne,że zdecydować nie można co chciałby człowiek dostać /jakiś wisiorek albo bransoletkę/ ale na pewno w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się w tej długiej kolejce ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo chciałabym mieć kolczyki z sutaszu, marzą mi się takie od dawna ;D

    Pozdrawiam info candy już na blogu :)

    Pozdrawiam zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciężko się zdecydować, ale wybieram zestaw scrap :)

    http://anulkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam niespodzianki dlatego muszę się zgłosić! ;) patrząc na Twoją twórczość niespodzianka na pewno będzie wspaniała.
    Jestem obserwatorem i za momencik dodam banerek u siebie ;)http://xladymonroex.blogspot.com/ pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się. Adres mojego bloga http://ogrodbizumad.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo chetnie się zapiszę na takie śliczne culkiereczki :)) skylight@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. dopisuję się, od razu zostaję obserwatorem jak widzę takie śliczności, sutasz BOSKI!! chętnie przygarnę :)
    http://turkusowekorale.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Dopisuję się koniecznie!:) Obie nagrody zachęcające.;)
    A jeśli chodzi o biżuterię hmmm..przyjemnie byłoby nosić na przykład taką sutaszową broszkę..:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. to i ja sie z checiá zapisuje i banerek zamieszczam u siebie.A jesli chodzi o sutaszki mnie urzekly Twoje wisiory.

    OdpowiedzUsuń
  76. Czekam na losowanie tych piękności :) magdalena.b.k@gmail.com
    facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001449455572

    OdpowiedzUsuń
  77. To i ja się zapiszę może się uda wygrać kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. O, i ja chętnię wezmę udział, bo nagrody kuszą:) Ja bardzo lubię kolorowe bransoletki, broszki albo wisiorki :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Sama bym nie wiedziała na co się zdecydować - i przydasie kuszą, i perspektywa wygrania jakiejś broszki :)
    Info w pasku bocznym:
    http://www.asia-majstruje.blogspot.com/

    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  80. piękny sutasz, marzy mi się broszka w tak perfekcyjnym wykonaniu;
    pozdrawiam!
    sgoosia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Dobry wieczór! Ja mam bzika na punkcie kolczyków, chociaż ostatnio podobają mi się również broszki i wisiorki, ale jednak kolczyki górą! Z Candy'owego zdjęcia te z czerwonym koralikiem bardzo mi się spodobały, ale jeszcze nie przejrzałam całego bloga, a domyślam się, że jest tam dużo więcej piękności. :) Dopisuję się w ostatniej chwili! Renia

    OdpowiedzUsuń
  82. Ależ wspaniałości! No to pomarzę sobie o wisiorze...
    Pozdrawiam
    http://april-kamienieiplotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. i ja się zapisuję :) gdyby mi się udało to chciałabym cokolwiek :) a najbardziej lubię bransoletki, ale nie bd wybrzydzać bo wszystko co tworzysz jest śliczne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. No przydasie scrapowe cudne!!
    Z chęcią o nie zawalczę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. z przyjemnością się zapisuję i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. chętnie się zapiszę:)
    nie umiem sutaszu i chętnie bym coś przygarnęła Twojego:)mogą być zawieszka labo kolczyki a szczegóły ugadamy jak mi szczęście dopiszę:D
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuję się.
    A z biżuterii to najbardziej podobają mi się Twoje kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  88. Позвольте присоединиться :) http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. ja ja ja:) śliczne przydasie:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja również staję w kolejce może się uda ... :) A gdyby tak się udało to chciałabym otrzymać kolczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisuję się na to wspaniałe candy!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam chęć udziału w takim wspaniałym Candy :) Zapraszam też na Candy u mnie :) http://misioka.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  93. Pozdrawiam i zgłaszam się. Zapraszam na:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. nie dziwię się, że taka długa kolejka:} wspaniałości tu u Ciebie.. żałuję, że tak późno tu trafiłam..

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się ! Urocze candy ! Pozdrawiam no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Sliczne ! Staję w kolejce po wygrana ! Szczesliwego Nowego Roku ! krasnal__halabala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Mnie to marzyłyby się sutaszowe kolczyki... :)
    Blog trafia do obserwowanych, a informacja o candy pojawiła się na moim blogu (http://swiat-roccki.blogspot.com/).
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne! Mnie się spodobał taki wisior niebiesko-granatowy na czarnym kwadracie. PIĘKNY! Candy na moim blogu: malkama.blogspot.com ; albo kolczyki jakieś...ech!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się i staję w kolejce po przydasie :) Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się! http://ludozerna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. ze względu na to że sutaszowe cudności robisz, to wszystko mi się spodoba z pod twoich łapek...a i słodkości przydasiowe super, wiec ustawiam się w kolejce z nadzieją że sie uda:) pozdrawiam nowo-rocznie!!!!:)
    http://jedit-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Wiatm to i ja sie zapisuje. Ucieszy mnie wszystko zrobione przez ciebie a najbardziej kolczyki sutaszowe strasznie mi sie podoba ta sztuka lecz sama nie potrafie nic zrobic.pozdrawiam arletaring@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne i pomysłowe candy zorganizowałaś :)
    Oczywiście ,że ustawiam się w tej długiej już dzisiaj kolejce :) Wszystko co ręcznie jest wykonane jest specjalnym prezentem . Jest mi zupełnie obojętnie co to będzie.Ważne ,że wykonane przez Ciebie :) Pozdrawiam i życzę szczęśliwego NOWEGO 2012 ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  105. I ja także się zapisuję i korzystając z okazji życzę szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Informacja o candy na pasku bocznym - http://scrapatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. hmmm same wspaniaolsci tu widze :) chetnie wezme udzial w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  107. Do zabawy chętnie dołączę i życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  108. To i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam weronika.lacek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Z chęcią zapisuję się na candy ;) Zagłębiłam się w twojego bloga w poszukiwaniu czegoś "naj" i nie mogę sie zdecydować - wszystko mi się podoba ;) Ale najbardziej marzyłabym o kolczykach - dużych i najlepiej czarno - szaro - fioletowych :] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się w kolejce po te cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  111. Z miłą chęcią sie ustawię w kolejce. Czerwone kolczyki to moje marzenie, więc czekam na losowanie:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. Ciężko się zdecydować :) Podziwiam kolczyki, a sutaszowych jeszcze nigdy na żywo nie widziałam. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  113. to i ja w kolejce grzecznie się ustawiam :)
    cukierasy ...cudowne !!!
    pięknie tworzysz, więc będę mega szczęśliwa z każdej niespodziewajki :)
    korzystając z okazji składam najmilsze Noworoczne życzenia ! pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękna biżuteria! Chciałabym dostać wisior w kolorystyce granatowo- niebieskiej! Pozdrawiam ;-)
    http://beretta-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetne candy:)
    Ja ucieszyłabym się z kolczyków, kolorostyka w sumie to obojętna:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale cudaaa do wygrania.!! I jak tu się nie zapisać. Kolejka bardzo długa ale chyba każdy ma takie same szanse, więc czekam niecierpliwie i łączę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  117. Candy bajka:) - banerek już na moim nowym blogu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://cudownescrapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. chętnie się z wami pobawię :). Info wstawiłam na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  119. Trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale zostaję na dłużej. Tworzysz prawdziwe cuda. Właśnie taki sutasz mnie zachwyca, mało kamieni, dużo sznurka :D Nie dziwię się, że taka długa kolejka u Ciebie (przydasie także bardzo smakowite). Gdyby jakimś niesamowitym trafem wygrana miała akurat mnie uszczęśliwić, przyznam, że moją wielką słabością są kolczyki, najlepiej w stonowanych kolorach :)
    Pozdrawiam
    Orin
    http://bialawalizka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. łakoma jestem na takie prezenty :)
    http://moje-male-co-nieco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Oj, marzą mi się sutaszowe kolczyki!!! Twoje prace są takie wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń
  122. tez sie ustawiam w kolejce , może mi sie poszczesci. POzdrawiam. http://arlecikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuje sie i zapraszam do mie na Candy!
    www.scrap-inki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  125. I ja się chętnie dołączę jeśli można :)
    Dla mnie najchętniej jakieś kolczyki, najlepiej z czarnym, lub czerwonym/bordowym.
    http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Ależ cudeńkami kusisz:) Sutasze robisz przecudowne, trudno byłoby mi się na jedną rzecz zdecydować.
    Zapisuję się a banerek już na www.piecykowo.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapisuję się i pozdrawiam ! :) nobody_noone@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapisuję się;)

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Same słodkości, aż mi się uszy trzęsą:) zapisuje się, może mi się poszczęści, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ale słodkości wspanaiałe! Grzechem byłoby się nie skusić :D
    www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepiękne, sutaszowe kolczyli bardzo mi się podobają. I zapraszam na mojego bloga flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam
    allearte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Sliczności :) Zapisuję się z wielką chęcią :)
    www.insidewolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. same cudeńka tworzysz - nie da sie wybrac tak latwo...
    A przydasie- tak to juz z nimi bywa, że nigdy dosyć:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zakochałam się w brązowo - pomarańczowych kolczykach z turkusowymi kamieniami, są cudowne.
    Zapisuję się na to candy z nadzieją, że uda mi się coś wygrać (bo wszystkie Twoje dzieła są wspaniałe)
    Pozdrawiam:
    magdecka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. i ja z chęcią wezmę udział (:

    OdpowiedzUsuń
  137. na takie słodkości to ja chętnie się zapiszę :)
    Pozdrawiam :)
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Ależ tu tłok, ale nie mogę się nie dopisać na Twoje cudowności!
    Gdyby dopisało mi szczęście to...nieśmiało spoglądam na sutaszowe kolczyki z niebieskimi kamykami w objęciach brązowo-pomarańczowych tasiemek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  139. To ja tak na doczepkę:) Tyle cudeniek nie można przegapić:):):)Zapraszam na moje candy.Pozdrawiam .Ania

    OdpowiedzUsuń
  140. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy ... i ustawiam się w tej dłuugachnej kolejce :-) Gdybym miała odrobinę szczęścia ... to marzy mi się któryś z Twoich zakręconych wisiorów :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  141. To ja też chcę :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Zgłaszam się i marzę o jednym z Twoich sutaszowych cudeniek.
    Zapraszam na moje candy:
    http://maryanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. To i ja się zapisuję :)
    Jeśli miałabym szczęście w losowaniu, to na pewno wybrałabym kolczyki. Najbardziej w moim klimacie kolorystycznym są turkusowo-czekoladowe :)))

    http://pasjeodnalezione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. witaj, dopiero znalazłam Twój blog, podoba mi się tu :)
    oczywiście z przyjemnością wezmę udział i zapisuję się na candy :)))
    pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  145. Ależ piękne masz tu rzeczy do wygrania... no ale też długą kolejkę chętnych :)
    Mam jednak nadzieję, że szczęście mi dopisze i te wspaniałości przypadną mi w udziale :)))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  146. yay, ilu chętnych!
    nieśmiało spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja też liczę, że szczęscie dopisze... cukieraski przecudne, na wypadek szczęścia poproszę o scrapkowe cudeńka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://agusiowe-pole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja chętnie dołączę i po przydasie się uśmiecham :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Wspaniałe Candy, cuda tworzysz a i przydasie się przydadzą :) ustawiam się więc i czekam niecierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  150. zapisuję się na słodkości :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. z przyjemnością się zapisuje dusiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. też się zapiszę :)
    weronika005@vp.pl
    jeśli mi się uda to proszę o kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Piękne rzeczy tworzysz, trafiłam tu przez candy i oczywiście zapisuje się z przyjemnością i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Dopisuję się do tej dłuuugaśnej listy- może sie uda :D http://czarnacytryna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie mogę ominąć takiej okazji... z przyjemnością się zapisuję! jeśli los okaże się szczęśliwy wtedy coś wybiorę:)
    scrapfantazje.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Wspaniałe candy! Wybieram wisior, piękną biżuterię tworzysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  157. zapisuję się :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100002674937334


    oraz mój e-mail: magda1_1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. uwielbiam satusz... jest to wciąż nieodkryta technika przeze mnie i jak oglądam te dzieła, to chylę czoła...
    Piękne rzeczy robisz i doprawdy marzy mi się by nauczyć się robić choćby podobne piękności...
    Pisałaś, że jesteś dokładna...ja też... i chyba też to widac na moich kartkach (tak mówią), może i bym się wkręciła, tylko nie mam pojęcia o satuszu...
    Może znasz jakieś filmiki, które są godne polecenia? Byłabym bardzo wdzięczna. :)

    Tym czasem z wielką przyjemnością biorę udział w Twoim candy, a przeglądając całego Twjego loga najbardziej zapadły mi w serce dwie rzczy,
    piękny wisor: http://tomiwduszygra.blogspot.com/2011/05/sutasz-brazowo-turkusowy.html
    oraz te śliczne kolczyki:
    http://tomiwduszygra.blogspot.com/2011/05/sutasz-w-zieleniach-i-fioletach.html

    Pozdrawiam bardzo cieplutko... niesamowicie się cieszę, że trafiłam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Takie piękności, że przegapić candy byłoby grzechem...z biżuteri hmmm...chyba wygrywają kolczyki :D

    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Staję i ja w kolejce po takie cudowne skarby;)

    OdpowiedzUsuń
  161. I ja poproszę bo w tym roku jestem optymistyczna:-).

    Cudeńka tworzysz. Cudeńka rozdajesz. G r a t u l u j ę.
    Poproszę przydasie;-)

    Sylwia (polikarpia@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  162. piękne prace, które podziwiam od dawna... dlatego też nie omieszkam się dopisać na końcu tej długiej listy w kolejce po coś biżutkowego...
    (boniusia.blogspot.com)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  163. Wow ale cudne :)
    Info w pasku bocznym, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Niesamowite nagrody. Każda z Twoich prac mnie zachwyca. Grzecznie się ustawiam w długaśnej kolejce licząc, że może tym razem dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  165. Jej... ale dużo chętnych:) to ja też się dopisze..kto wiem może się uda..:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://wwolnejchwili-justa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Zapisuję się ... Wygrana sprawiłaby mi dużo radości bo 13 stycznia mam urodziny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  168. zgłaszam swą chęć www.tancemhaftowane.blogspot.com
    ponieważ uwielbiam biżuterię ręcznie robioną, a szczególnie naszyjniki , to marzyłby mi się wisiorek lub naszyjnik (pisałaś że tak można) :)
    pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na wyniki candy

    OdpowiedzUsuń
  169. Wspaniałe cukierasy i przepiękna biżuteria - każda jedna :) Nie mam przekłutych uszu - więc jakby co to z wyjątkiem kolczyków ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  170. Ależ długaśna już ta kolejka. Ale nie dziwi mnie to wcale bo cudeńka robisz. Do 30 stycznia będę marzyć o wisiorku od Ciebie. A potem...?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  171. Hm, ja także wskakuję do kolejki, a gdyby jakimś cudem udało mi się wygrać, to pięknie poprosiłabym o bransoletkę z Twojego "zaproszenia na warsztaty" taką w kolorach zieleni i fioletu- istne cudeńko!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  172. ustawiam się w kolejce bo piękne rzeczy robisz
    www.dzieciowo-nam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Chętnie i ja ustawie się w tym długim ogonku. Czasami podglądam Twoje 'cuda' jednak w tym candy piszę się na paczkę scrapbookingowych przydasiów ;-)
    czarna.kobietka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  174. cześć
    byłam pewna na 100%,że juz sie wpisałam na listę - sprawdziłam nie ma mnie:( a przecież tych śliczności nie sposób ominąć-sutasz to jest to co Dorotki lubią najbardziej-wszystko co zrobisz i robisz jest 1 klasa, marzę o asymetrycznym wisiorku choć przyznam szczerze uwielbiam również Twoje aniołki....
    lubię na fb:D
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  175. biorę udział z radością i zapraszam na candy u mnie ;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. dobrze, że wspomniałaś dziś o candy, bo bym przegapiła!!! oczywiście stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Śliczne słodkości i biżuteria i przydasie. z biżuterii chętnie przyjmę kolczyki lub wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Z przyjemnością dołączam do zabawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  179. ja też ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  180. Pewnie nie mam szans:( Ale nie mogę koło tego przejść obojętnie, więc się zgłaszam: DD

    OdpowiedzUsuń
  181. moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com

    a informacja na pasku bocznym...

    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Kurcze aż tyle chętnych, że nie wiem czy jest sens się tu pchać:D w każdym razie ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  183. No ja nie wiem taka ze mnie gapa! Ale już jestem! Ustawiam się w kolejce! Zapraszam w swoje skromne progi! aga

    OdpowiedzUsuń
  184. chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  185. Takie piękne rzeczy do wygrania...
    Zapisuję się i idę oglądać...


    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  186. ale cudne te Twoje sutaszki!!! chętnie spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  187. Wow! I przydasie i sutasz. Po prostu candy marzenie. http://kamarekscrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  188. Tak jak ty, w kolczykach to nawet spalabym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. Ustawiam się szybciutko w kolejce, bo wszystkie Twoje prace są cudne!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  190. Zapisuję się, pozdrawiając serdecznie całą kolejkę :)
    http://pobutach.blogspot.com/2012/01/sztuka-dla-sztuki-moja-nowa-przygoda.html

    OdpowiedzUsuń
  191. I ja się zgłaszam z chęcią i z nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)