czwartek, 27 stycznia 2011

Moje pierwsze wyróżnienie :)

Jestem niezmiernie miło zaskoczona i jednocześnie bardzo wdzięczna za wyróżnienia, które otrzymałam dziś od Joasi ( http://www.fajnie-byc-razem.blogspot.com/) i  Kasiuleczki (http://www.swiatkasiuleczki.blogspot.com/)
Dziękuję bardzo - zwłaszcza, że w porównaniu z Wami to ja dopiero raczkuję !!

Oto zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby."
 
Z wielką przyjemnością wyróżnię więc blogi (kolejność przypadkowa) :
 
 
P.S.Czy ktoś mądrzejszy odemnie może mi dokładnie przetłumaczyć, co pisze na tym wyróżnieniu? Przyznaję otwarcie, że bardziej się domyślam niż wiem :) :) :) :)
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. O rany ale jestem zaskoczona! Bardzo mi miło :) DZIĘKUJĘ i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję, wybacz że dopiero teraz, ale jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)