piątek, 9 września 2011

Warsztaty haftu sutasz - zapraszam:)

Na razie jeszcze nieoficjalnie - oficjalnie będzie jak się ukaże informacja na stronie pracowni Pełnia- zapraszam na kolejne warsztaty haftu sutasz w Krakowie. Atmosfera na poprzednich była rewelacyjna więc mam nadzieję, że i tym razem będzie podobnie.
Wstępnie terminy to:
          wtorki w godzinach 17-21
            - 11 października
            - 8 listopada
          soboty w godzinach 14-18
           - 8 października
           - 5 listopada
           - 3 grudnia


A kolejna sprawa - BARDZO dziękuję za przemiłe komentarze jakie u mnie zostawiacie :) Wybaczcie, że nie odpisuję na każdy ale po prostu nie jestem w stanie. Ale sprawiają mi one ogromną przyjemność. Motywujecie mnie do dalszej pracy i dodajecie skrzydeł :)

      

3 komentarze:

  1. to ja Ci uśmiech zostawiam, taki od ucha do ucha :D
    a siódmy rok nie taki straszny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak daleko te warsztaty ode mnie - twoja sztuka niesamowicie mnie pociąga :) A co do komentarzy - mi też dodają skrzydeł, więc wiem, o czym piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech no szkoda że ja na wyspie... :) Będę czekała na relację :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)