piątek, 24 czerwca 2011

Pierwsze sztyfty :)

Jakoś tak wyszło, że zapomniałam je tu wrzucić :) Nic wielkiego ale zawsze. Miałam je rozbudować ale spodobały mi się takie niewielkie, proste i tak zostało.Pierwszy raz zrobiłam sztyfty i...następnym razem przymocuję je wyżej i na pewno nie dam tak ciężkiego kamienia. Ale na błędach człowiek się uczy.A może po prostu nie mam do nich przekonania bo sama sztyftów nie noszę - uwielbiam długie, efektowne kolczyki :)


Materiały:koral, turkus czerwony, sutasz

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają :) Myślę że jest wiele osób które nie przepadają za długimi kolczykami więc sztyfty zdecydowanie powinny znaleźć się w twojej kolekcji :) Na pewno znajdą się chętni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę śliczne, a jeżeli uważasz, że mogą być za ciężkie na sztyfty to tak jak piszesz - człowiek uczy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)