piątek, 29 lipca 2011

Wyróżnienie :) :) :)

Zostałam bardzo mile zaskoczona - dostałam wyróżnienie od Moniki. Jak już napisałam u niej w komentarzach - wyróżnienie z takich rąk to wyróżnienie przez wielkie "W". Moje ego zostało bardzo miło połechtane - dzięki wielkie kochana :) Co do warunków związanych z wyróżnieniem to muszę chyba wypełnić je etapami bo na wszystko na raz po prostu nie mam chwilowo czasu.

Zasady, jakie wiążą się z przyznanym wyróżnieniem :

1. podajemy link do blogera, który przyznał nam wyróżnienie wraz z podziękowaniem
2. kopiujemy logo na swój blog
3. wymieniamy siedem rzeczy o sobie
4. nominujemy szesnaście innych blogów do nagrody (nie nominujemy przyznającego tę nagrodę nam )
5. zostawiamy komentarz u nominowanych z informacją o przyznanym wyróżnieniu

To ja dziś na początek wymienię blogi, które nominuję a na te siedem rzeczy o mnie musicie troszkę poczekać :)
Zaglądam z wielką przyjemność i z równie wielką przyjemnością polecam blogi:
Mogłabym tak jeszcze wiele wymienić ale zasady to zasady :)

1 komentarz:

  1. Jak już mówiłam - dziękuję pięknie i w pas się kłaniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)